2014. május 6., kedd

Első Fejezet

Sziasztok!
Mit is mondhatnék... ? Talán egy nagy köszönömöt. Igen, azt kéne. Eszméletlen hálás vagyok, amiért ennyien feliratkoztatok, és azért is, hogy ennyit vártatok a részig. Tudom, hogy sokat csúszott, igazából ez már meg volt írva, csak sok dolgom volt, és nem volt időm átnézni. Mielőtt nekiesnétek lenne egy megjegyzésem: ez a történetszakasz a prológusban történt dolgok előtt van! Oké, ez így kicsit zavarosnak hangzik, de majd rájöttök. Na mindegy is. Jó olvasást! :)

Olivia Johnson
December 7

A kanapén ültem, és törökülésbe felhúzott lábaim próbáltam betakargatni egy pokróccal. Forró csokimért nyúltam, ami addig a krémszínű dívány mellett lévő kis szekrényen pihent. Kortyoltam egy nagyot belőle, majd elkezdtem összegezni, hogy milyen napom is volt.
Gondolkodásom nem zavarta semmi, csakis a kandallóban égő fa ropogása.
Vajon milyen lehet? Milyen lehet tétlenül feküdni a tűzben, és várni, hogy szénné válj?
Égj el! - visszhangzott egy mondat a fejemben.
Hmm, nem is olyan rossz ötlet. Az mindenkinek jobb lenne.
Gondolataim egy hangos kopogás szakította félbe. Majd még egy, és még egy. Valaki ma nagyon türelmetlen.
- Liv, engedj már be! Szétfagyok - kiabált be barátnőm.
Bögrémet visszatettem a barnás, bordó szekrényre, norvég mintás pokrócom lelöktem lábaimról, és lábujjhegyen - hogy a hideg padlót ne érintsem a talpammal - elindultam a bejárati ajtó felé
- Na végre! - sóhajtotta barátnőm, és engem szinte félrelökve betódult az ajtón.
Karom libabőrös lett, ahogy a hideg szél besüvített - a több, mint húsz fokosra fűtött házba - és ezzel hódarát fújt az arcomba.
- Elképesztő, hogy mi van odakint! Kész jégkorszak - panaszkodott Mady, miközben levette piros, bolyhos kesztyűjét, majd megvált fehér, kötött sapkájától is. Szőke hajában olvadoztak a hópelyhek, az arca kipirult volt a kint uralkodó hideg miatt.
Jézusom, még így is milyen gyönyörű!
- Kérsz forró csokit? Kakaót, kávét? - ajánlottam fel, miközben kulcsra zártam a nagy barna ajtót.
- Egy forró csokit - mosolygott, miközben felakasztotta szövet kabátját.
- Oké – bólintottam, majd kisiettem a konyhába, és előpakoltam a kellékes dolgokat.
***
- Na és milyen napod volt? – érdeklődött, miközben leült mellém a kanapéra.
Csodálatos … Megint megaláztak, kiröhögtek, elszedték a cuccaim, kaptam egy intőt mások miatt, és elromlott a zenelejátszóm, mert beledobták a takarítónő felmosó vizébe. Na és neked?
- Tűrhető – vontam vállat – Neked?
- Jó – mosolygott – Képzeld, Pete elhívott a téli bálba - vigyorgott, és látszott rajta, hogy majd kicsattan az örömtől.
Már megint ez a Pete. Menne a picsába az a hülye barom.
- Szuper - mosolyogtam erőltetetten - Gondolom, akkor vásárlás lesz.
- Igen - válaszolt csillogó szemekkel.
Nagyot sóhajtottam és kortyoltam a forró csokimból.
Hogy én mennyire nem bírom azt a Petet. Csak kihasználja Madyt, és szegény lány meg nem veszi észre. Elvakítja a rózsaszín köd. 
- Olyan nagy, pink, habos-babos ruhát akarok! Az olyan szép. Tudod, amilyet láttunk, aminek a felső része tele van rakva apró kövekkel - hadarta Madison, miközben vadul gesztikulált.
Olyan könnyen be tud lelkesedni. És ehhez a tulajdonságához kötődik az, hogy emiatt gyakran pofára esik. Sose tudtam elképzelni, hogy mi zajlik a fejében, miközben visongva meséli, hogy mi történt vele aznap. Túl lányos... Lehet, hogy nekem is ilyennek kéne lennem.
Liv, figyelsz te rám egyáltalán? - nézett rám kissé mérgesen.
Nagyot sóhajtottam és tekintetem felé irányítottam.
- Persze!
- Akkor jó - mosolyodott el, és tovább kezdett mesélni.
Hosszú estém lesz, az biztos.


***

- Haza kéne mennem - szólalt fel Madison. A plafonról rá irányítottam tekintetem, majd bámultam. Mindig is utáltam, amikor ezt mondta.
- Nem maradsz még egy kicsit? - próbáltam maradásra bírni. Nem akartam egyedül lenni, és nem akartam abban a tudatban lenni, hogy ő máshol van. Mellettem van a helye.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, kíváncsian várom a következőt.

    VálaszTörlés
  2. Drága Tina!

    Először kisit féltem belekezdeni a történetedbe, mert nem a kedvencem a homoszexualitás, de mint ahogyan te ezt elkezdted így írni, adtam egy 'esélyt' magamnak, és elkezdtem olvasni. Nem hiába akadtam már meg a nevem is a blogod címén, hisz ilyet egyáltalán nem rossz dolog írni, sőt! Egy nagyon egyedi ötleted volt/van ezzel az egésszel kapcsolatban ami szerintem elérheti a sikert, a blogspot környékén. További sok sikert!

    Xx, Delilah

    VálaszTörlés
  3. Drága!:)
    Rettentően tetszik ez a rész és természetesen a Prológus is!:) Izgalmas történetnek ígérkezik mi tagadás nem lehet mindenhol ilyen történetet olvasni!:) Kíváncsian várom a következő részt xx
    Dorothy

    VálaszTörlés